www.nutrivital.hu – táplálékkiegészítők

Készletkisöprés. Már csak 36 db termék készleten !

+36 20 529 3820

Kosár (0) Bezárás

Nincsenek termékek a kosárban.

www.nutrivital.hu – táplálékkiegészítők

Készletkisöprés. Már csak 36 db készleten!

Kosár (0) Bezárás

Nincsenek termékek a kosárban.

Home Bejegyzések Fogyókúra Az életmódváltás legjobb időszaka - Avagy, 5 érv a nyári diéta mellett

Az életmódváltás legjobb időszaka – Avagy, 5 érv a nyári diéta mellett

A legtöbben újévi fogadalomként tekintünk a fogyókúrára, életmódváltásra. Aztán valamiért telnek-múlnak a napok, hetek, és mi még mindig nem léptünk előre az ügy érdekében. Így a projekt rendszerint tavaszra csúszik, ami a nyári bikinialakhoz általában már túl későnek bizonyul. És ekkor szokott jönni az a rész, amikor már csak legyintünk egyet, mondván ha eddig nem kezdtük el, most már úgy is mindegy…

Pedig ez mekkora tévedés!
Pont a legjobbkor!

Az életmódváltást sohasem lehet  elég korán vagy túl későn elkezdeni, az viszont tény, hogy vannak olyan időszakok az évben, amikor a feltételek ehhez sokkal kedvezőbbek. Ilyen évszak a nyár, ami sok szempontból megkönnyíti a dolgunkat, ha eddig halogattuk a régóta tervezett diétát. Jó időzítéssel pedig rengeteget tehetünk a sikeres fogyás érdekében.

nő napszemüvegben, turmixszal a kezében

1. Megnövekedett folyadékigény

A fokozott folyadékbevitel a hatékony diéta egyik alapelve, így erre az év minden napján érdemes odafigyelnünk. Sokak számára azonban már akár napi 1 liter víz elfogyasztása is igazi kihívást jelent, nyáron viszont a meleg miatt önkéntelenül is több vizet viszünk a szervezetünkbe. Így ha csak egy kis plusz odafigyelést teszünk a dologba, könnyedén hozzászoktathatjuk a szervezetünket a rendszeres folyadékbevitelhez, ami ennek köszönhetően már az év további részében sem fog nehezünkre esni.

2. Csökkent étvágy

Bár a piacon számos remek étvágycsökkentő étrendkiegészítő közül válogathatunk, szintén a magasabb hőmérsékletnek hála, nyáron általában az éhségérzetünk is átalakul, illetve más jellegű ételeket kívánunk, mint máskor. A nehéz, kalóriadús fogásokat ebben az időszakban könnyebben mellőzzük, mint például télen, arról nem is beszélve, hogy számos szezonális zöldség és gyümölcs közül is válogathatunk.

3. Mennyei zsírszegény fogások

Ha pedig tele a kosarunk, a piacról hazatérve tulajdonképpen a
legegyszerűbb, amit tehetünk, hogy kedvenc zöldségeinket csak rádobjuk a konyhai kontakt- vagy kerti grillre. Így a lehető legkevesebb zsiradék felhasználásával készíthetünk ínycsiklandó köreteket, szárnyas, vagy akár halételeket, amit nem csak az ízlelőbimbóink, de hosszútávon az alakunk is díjazni fog.

4. Kevesebb stressz

Nyáron az emberek valahogy megnyugszanak, lelassulnak, több idő jut a pihenésre és magunkra. Az iskola még messze, akár egy kis nyaralás is beleférhet, ez az egész időszak pedig öntudatlanul is jót tesz a lelkünknek, s így a testünknek is. Jó hangulatban ráadásul a diéta is könnyebben megy, és a stresszevéstől sem kell tartanunk.

5. Ragyogó idő

S végül, de nem utolsósorban, a jó idő számos lehetőséget tartogat arra, hogy egy kicsit kimozduljunk, és ilyenkor könnyebben vesszük rá magunkat a sportolásra is. Lehet ez egy a könnyed kocogás vagy biciklizés, esetleg jóga, a hangsúly a rendszerességen van. Bátran próbáljunk ki minél több mozgásformát, hogy megtalálhassuk a leginkább hozzánk illőt, így ősszel sem fogjuk kényszernek érezni a folytatást.

Ezek a cikkeink is érdekelhetik :

Kapcsolódó cikkeink

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük