www.nutrivital.hu – táplálékkiegészítők

Készletkisöprés. Már csak 36 db termék készleten !

+36 20 529 3820

Kosár (0) Bezárás

Nincsenek termékek a kosárban.

www.nutrivital.hu – táplálékkiegészítők

Készletkisöprés. Már csak 36 db készleten!

Kosár (0) Bezárás

Nincsenek termékek a kosárban.

Home Bejegyzések Életmód Élet a home office után, avagy: túlélő tippek a nagy visszatéréshez

Élet a home office után, avagy: túlélő tippek a nagy visszatéréshez

Lassan, de biztosan talán mindenhova elérnek a lazítások, így aki eddig home officeban tartotta a frontot, hamarosan újra az irodai környezetben találhatja magát. Hogy ennek ki mennyire örül, embere válogatja, viszont az alábbi tippekkel biztosan simábban megy majd a visszaszokás.

1. A gondolatnak teremtő ereje van

Akár hatalmas bullshitnek is tűnhet, de nem az. Nyilván, ha egy SLK Mercire gondolunk, attól az még nem fog a garázsunkban állni, viszont pozitív gondolkodással a saját hozzáállásunkat – és ez itt a lényeg – gyökeresen megváltoztathatjuk a dolgokhoz. Ez esetben például, ha végig csak az jár a fejünkben, hogy miért NEM szeretnénk újra az irodából dolgozni, akkor sajnos nagyon nehéz lesz a visszatérés. Viszont, ha már időben elkezdjük trenírozni magunkat arra, hogy milyen pozitívumokat hozhat az újraindulás, szinte meg sem fogjuk érezni a változást.

2. Túléltük, jár a jutalom

Vannak, akik könnyebben, míg mások nehezebben vették a home-office akadályait, de az nem kérdés, hogy a bezártság mindenkit váratlan kihívások elé állított. Éppen ezért, miért ne jutalmazhatnánk meg magunkat azért, mert sikeresen álltuk a sarat? Lehet ez egy szép nyári ruha (amit végre nem csak a családunk láthat), egy finom ital, amit nem mindennap fogyasztunk vagy bármi olyan apróság, ami csak úgy egyszerűen boldoggá tesz minket. Hiszen tényleg megérdemeljük.

3. Tartsuk meg az otthoni rutint!

Az otthon töltött hetek-hónapok alatt, mindenki kialakította a saját kis rutinját, és sok esetben olyan dolgokat is kipróbált, amit eddig soha. Az edzőtermek zárva tartása miatt többen más, szabadtéri sportok után néztek, míg, akik eddig egyáltalán nem mozogtak, a bezártság enyhítésére rendszeres sétákat iktattak be maguknak. De miért is ne tarthatnánk meg ezeket továbbra is? Egy kis kocogás munka előtt vagy után is belefér, és a mindennapos levezető séták is ugyanúgy jól fognak esni – arról nem is beszélve, hogy 2-es pontban vásárolt ruha is milyen jól fog majd így állni rajtunk…

4. Bejöttek az otthon ízei? Csak így tovább!

Igen, mi is tudjuk, hogy a munkából hazaérve a legtöbbször már semmi kedvünk sincs a konyhában kreatívkodni, míg a home office alatt ez azért könnyebben kivitelezhető volt. Mégis, ha ezekből a tapasztalatokból merítve már csak pár napot is tudunk úgy ütemezni, hogy magunknak készítjük az ételt és nem csak rendelünk valamit, máris megmentettünk valamit az elmúlt időszakból! Ezt pedig nem csak a pénztárcánk, de a testünk is meg fogja hálálni.

5. Felszaladt pár kiló? Na és, kire nem!

Mi nők hajlamosak vagyunk azon stresszelni, hogy a kollégák mit fognak majd szólni ahhoz a pár plusz kilóhoz, amit a home office alatt sikerült összegyűjteni. Ezt azonban jobb, ha már ez elején elengedjük, egyrészt mert a többieknek kisebb gondja is nagyobb lesz ennél, másrészt pedig, ha már az elején tudatosan elkezdünk dolgozni rajta, – akár egy kis segítséggel – nem is gondolnánk, milyen gyors és látványos eredményeket érhetünk el.

6. Testi-lelki feltöltődés

A mozgalmas hétköznapokba való visszatérésre persze nem csak a testünket, hanem a lelkünket is érdemes felkészítenünk. Éppen ezért, próbáljunk meg az első munkanapok előtt egy kicsit még tudatosabban lazítani! Olvasni, kirándulni, sütni valamit a srácokkal, vagy társasozni egyet a családdal. Ezzel nem csak feltöltődünk, de friss emlékeink is lesznek arról, hogy annyira azért nem is volt olyan rossz ez otthoni meló…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük